Home > FAQ omtrent sluiting en betaling contributie

FAQ omtrent sluiting en betaling contributie

.

In een persconferentie op zondag 15 maart jl. heeft de overheid aangekondigd dat alle scholen, horeca en sportscholen dicht moeten om verdere verspreiding van het Coronavirus te bestrijden.

Vooralsnog geldt voor scholen, horeca en sportscholen dat zij dicht moeten blijven t/m maandag 6 april tot nadere berichtgeving vanuit de overheid.

Cardo volgt deze richtlijnen en zal ook pas andere maatregelen nemen wanneer deze bekend worden gemaakt door de overheid.  

ALLE KLANTEN KRIJGEN DE GEMISTE PERIODE VERGOED;
De periode waarin wij helaas onze deuren moeten sluiten en je geen gebruik kunt maken van het lidmaatschap, wordt verlengd aan jouw einddatum! Dit betreft de periode van 16 maart t/m 6 april.

Om deze reden willen we je verzoeken om betalingen NIET te storneren. Wij begrijpen dat we veel van je vragen, ontzettend bedankt voor jouw flexibiliteit!  

Omdat de periode waarin je niet kunt sporten, verlengd wordt aan jouw einddatum.

Dit doen wij voor je!!
Sportcentrum Cardo pauzeert alle abonnementen voor de periode van 16 maart t/m 6 april. Deze volledige periode dat je niet kunt sporten wordt verlengd aan jouw einddatum.


Wil je toch het abonnement blokkeren dan gelden de reguliere blokkade afspraken;
de gemiste periode wordt verlengd na de einddatum en je betaalt 7,50 euro administratiekosten. Blokkeren kan alleen schriftelijk door een mail te sturen naar [email protected].

 

Voor het wijzigingen van jouw abonnement gelden de reguliere afspraken; abonnementen kunnen gewijzigd worden nadat de eerste contractperiode voorbij is. De aanpassing gaat 1 maand na doorgeven van de wijziging in en een nieuwe contractperiode gaat van start.

Voor het opzeggen van jouw abonnement gelden de reguliere afspraken; abonnementen kunnen opgezegd worden nadat de eerste contractperiode eindigt of met 1 maand opzegtermijn wanneer jouw eerste contractperiode verstreken is.

We zijn als een speer aan de gang gegaan om ervoor te zorgen dat we fit en in contact blijven! Via onze Social Media kun je Live Classes volgen, er is een trainingsschema beschikbaar in jouw eGym app, je kunt workouts volgen via Fitsnack TV en Cardo heeft haar eigen YouTube Kanaal om alle live workouts nog eens over te doen!  

Is jouw vraag nog niet beantwoord?

Neem dan contact op via [email protected].

Nogmaals bedankt voor alle fijne berichten die wij van jullie mogen ontvangen, het begrip en jullie flexibiliteit!

Wij wensen jullie alle gezondheid en hopelijk tot heel snel!

Het Cardo Team